Voor veel organisaties is de IT Servicedesk een uitdagende afdeling. Naast de grote verscheidenheid aan bedrijfsprocessen is er ook vaak een uitdaging in het vinden en inzetten van personeel met de juiste vaardigheden en deze vervolgens ook nog eens te houden.
Met de NTNT Managed Servicedesk besteed je deze uitdagende afdeling uit en verzeker je jezelf van succes. De Managed Servicedesk is succesvol doordat NTNT focus heeft voor:
Stuk voor stuk staan deze facetten aan de basis van efficiënte bedrijfsvoering en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.
Met Managed Servicedesk van NTNT streven we naar het verlenen van de beste (technische) ondersteuning, telefonisch én lokaal, zodat jij jezelf kan concentreren op jouw organisatie. Zoals gezegd levert de Managed Servicedesk haar ondersteuning ook lokaal, bij jou op kantoor of daar waar je dat het beste schikt, deze vorm van ondersteuning noemen wij IT Onsite support.
Het uitbesteden van jouw IT Servicedesk doe je voor meerdere jaren om zo lang mogelijk te profiteren van de verbeterde kwaliteit en vermindering van de zorgen en kosten. NTNT gaat voor langdurige zakelijke samenwerking met jou als klant en met onze medewerkers. Hierdoor houden we het personeelsverloop laag en heeft NTNT de zorg om jouw servicedesk de beste professionals te leveren. Servicedeskmedewerker is een vak apart en dat realiseren we. De professionals van NTNT zijn gecertificeerd en leveren dagelijks toegevoegde waarde.
Wil jij ook de mogelijkheden ontdekken van de toegevoegde waarde die de NTNT Managed Servicedesk jouw organisatie kan leveren?
Laat jouw e-mailadres en telefoonnummer achter en we bellen je binnen enkele werkdagen voor een vrijblijvend consult.
Maakt kantoorautomatisering simpel.
Copyright © 2023 NTNT | Design door Cinefix.nl